14 dagar kvar nu!

Hejsan svejsan!

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men alla prov har bara kommit rad nu den här veckan och kommer fortsätta göra det ända tills sista veckan. Men får väl inte klaga...eller tänker faktiskt göra det! Förstår inte varför alla lärare måste vänta med till att sätta in alla prov i slutet på terminen, varför! Sen kanske det är bra att vi inte får alla prov när vi börjar sen men ändå.

Men till ngt helt annat, det är bara 14 dagar kvar till jul, längtar såå mkt;P Har lite smått panik då jag inte vet vad jag ska köpa till folk i julklapp men Rebecca och jag ska ta en tur till Karlstad och Julklapps hanla nästa vecka så får väl tag på lite då:D (Hoppas jag)

Ska försöka blogga lite mer nästa vecka och ladda upp lite bilder också för har börjat få ordning på min kamera nu:D

 
Längtar tills det är lov och jag kan få dra till backarna och åka lite slalom:D Rebecca på bilden eftersom det var jag som var fotografen denna dagen ;)
//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0