JULLOV!!!

Hello;)

Nu är jag tillbaka efter alla prov som har tagit min tid på kvällarna, resultaten får jag tyvärr efter lovet men det klarar jag nog av;P

Så nu kan jag sitta vid datorn hur mkt jag vill och berätta om mina dagar som inte har varit så speciella än de är som vanliga, tråkiga dagar man  går upp, går till skolan, slutar, tränar, läxor och sen sova. Det är inte mkt variation där inte.

Nu sitter jag och lyssnar på idol vinnaren Jay Smith, han är såå grymt bra :D Ska klä granen snart också så den kommer det ett kort på senare. Så för stunden får ni nöja er med detta inlägget och ha ett bra JULLOV!! :D Ni kommer få veta vad jag planerar för lovet lite senare;)

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0