Kan det vara tråkigare eller?

Hello!

Kan man ha det tråkigare eller, tror inte det. Efter julafton så kan jag säga att mina dagar inte har gått speciellt fort alla har också varit sjuka, förutom jag! ´Ska väl känna mig lyckligt lottad som inte har blivit sjuk men det menas att jag också har blivit helt isolerad från omvärden så jag har inte haft speciellt kul kan jag säga.

Men julafton var en riktigt höjdare fick massvis med kläder det blev också en del smycken, pengar och några böcker så man har mkt att läsa iaf;)
Imorgon bär det av till Karlstad med Rebecca:D LÄngtar! Vi ska även se den nya Narnia filmen:D Vi kanske är lite nördiga men det tycker jag bara är kul;P

Bye Bye

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0