Uppe med tuppen

Idag har jag verkligen varit uppe med tuppen! Det vill säga kl 5.00 på morgonen! Nej såklart jag inte skulle gå upp klockan 5 i vanliga fall. Men det är bara lucia 1 gång om året och det var samling halv 7. Vad gör man inte för våra sköna musiklärare Göran och Niklas liksom?

Den tidiga upgången satte allt sina spår, när jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på film. Eller ja... en halv timme av filmen sen somnáde jag och sov i ungefär 3-4 timmar kanske. Det värsta är att jag fortfarande är trött. Om man ska sova mitt på dagen är det bäst att inte göra det för länge. Det räcker nog med en halv timme eller 45 minuter.

//Rebecca



Alla har vi varit små...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0