Känner mig som ett litet barn igen..

Hej!

Känner mig som ett litet barn igen, då kanske folk tycker att jag fortfarande är ett barn när jag skriver detta  då menar jag kanske att man känner sig som 5-6 år kanske.

Längtar verkligen till jul och alla paket osv, har faktiskt aldrig längtat så mkt som jag gör nu. Men tror att det beror på att man börjar tänka på mer saker kring jul nu än bara alla paket! Sen är det ju kul med alla klappar också men det är ju inte bara det som betyder utan det är nog mer känslan av gemenskap och en sorts frid eller ngt annorlunda bara. Man har nästan börjat räkna dagarna till jul snart, det börjar alltid vid första advent.

Är lika ivrig som jag var för tio år sedan med att få titta på vad de mindre får i sina kalendrar;) så jag  ser verkligen fram emot  julkalendern på tv;P Tycker att man aldrig kan bli för stor för den utan dt är något med den som gör att det blir en mer jul känsla om man tittar på den, det går också fortare att räkna ner till JUL!

Har upprepat mig väldigt mkt idag och det är kanske bara är en enda stor gröt  av min text men det får ni stå ut med :D
// Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0