"Livet är som en direktsändning, den går inte i repris"

Halloj!

Har börjat tänka för mycket och då menar jag inte om skolarbete och alla andra "smarta" saker man måste tänka på varje dag!
Nee, inte något sådant har gått runt i mitt huvud utan det är mer konstiga saker som man tänker på men kanske inte allt för ofta.

Har bla tänkt tillbaka på alla de där pinsamma ögonblicken man har, är de verkligen pinsamma eller är det ngt man bara inbillar sig? För det är nog bara jag själv som kommer ihåg det en vecka efter det har hänt medans andra bara har det som ett suddigt minne i bakhuvudet. Det är skillnad om det finns på film;)

Detta är en av grejerna som har som har kretsat i mitt lilla huvud resten tar jag ngn annan dag:D

// Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0