Lördag till onsdag kortveristionen

Nu ska ni få en kortveristion vad jag har gjort från lördag till idag.

Lördag: På dagen gick jag, Kamil, Michaela och Anna på mârten fram till jag sålde lotter. På kvällen åkte jag Anna, Michaela och Amanda in till stan igen men det var inte så kul så vi åkte hem typ 22.30.

Söndag: Åkte in och var tränare för min och Eriks simgrupp. De var bara tre stycken men de är så jobbiga för de lyssnar inte på oss. Det är väldigt störande.

Måndag: Skola som vanligt och sedan ridning. Tog några bilder på Trulls och Gulliver som jag lägger upp när jag laddat in dom i datorn.

Tisdag: Träna på kvällen... våran nya tränare säger att vi måste fysa varje morgon och springa två dagar i veckan! Det hinner jag inte säger jag bara!

Idag har vi inte gjort något speciellt, trött som bara den! Ska ta och plugga fysik nu, har prov imogon. Inte kul.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0