Tårta tre dagar i rad

Hejhej!

Sista dagen på KPMG imorgon. :/ Iof ska det bli skönt att komma tillbaka till skolan och träffa alla kompisarna igen. ^^ Fast på KPMG får man ju tårta nästan varje dag. ;) Fast idag var det smörgåstårta och det tycker inte jag om.
Idag är det egentligen träning fast jag stannar hemma och vilar armen idag istället. Det gick ju inte så jättebra i tisdags, vill ju att armen ska läka först så jag kan börja träna på riktigt igen. Tävling nästa helg också får se hur det går nu när jag inte tränat så hårt.

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-22 @ 15:20:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0