....

Hello!

Vad ska jag säga?  Kan erkänna att jag är usel på att blogga eller iof bara att sätta mig vid datorn är jag usel på,så ber hemskt mkt om ursäkt. Känns som jag gör det rätt ofta nu för tiden.. Men, men

Idag har jag dansat hela dagen med en klass kompis:D Håller på att öva in en dans vi ska redovis anästa vecka, kommer bli liiite nervöst.
Men imorgon blir det andra bullar då bär det av till Boda Borg med några tjej kompisar, kommer bli grymt kul!
Har aldrig varit där så det blir lite spännande. Men av vad jag hört så är det lite som fångarna på fortet man har sett på tv fast utan insekter (hoppas jag) ;)
Kommer lite mer info om det imorgon!

Bye
/Amanda

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: vsg :) aa,det är faktiskt rätt kul (:

2011-04-27 @ 23:19:08
URL: http://skiitbra.blogg.se/
Postat av: cassie

vad kul med boda borg :D

var typ tusen år sedan jag var där (5;an-6;an någongång)

men det är huuuur roligt som helst!



svar; jag har tyvärr inte the sims medeltid :( ska skaffa den senare, men har de andra. lite roligt med the sims kvällnöjen eller vad den nu heter :p då det finns vampyrer och man kan vara kändis och sånt. jättekul :D

2011-04-28 @ 02:52:45
URL: http://cassiengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0