Lördag

Hej!

Kvällen igår hos Amanda var jättemysig! Vi förutom att Amanda och Anna somnade så jag satt och lyssna på CD-böckerna själv haha.
Idag åkte Anna hem ganska tidigt eftersom hon skulle någon annan stans. Men jag stannade kvar hos Amanda, vi såg på en film och sen fick vi se att det var fint väder ute så jag lånade Amandas gamla bikini så la vi oss i solen. Vi låg där i kanske 2 timmar. Det var underbart! :D

Nu har jag kommit hem och tagit mig en dusch och fixat till mig för senare ska jag till Amanda igen med familjen för en middag. Trevligt! :)

//Rebecca



Kör på denna outfiten, mysig men snygg. Tröjan är från rut m.fl som jag köpte i Göteborg. :)


Kommentarer
Postat av: Soffi

Vinnaren i veckans blogg är utsedd och har en bildlänk i menyn. Kika in om det var du! Om inte så kan du anmäla dig igen om du vill :)

Kram

2011-08-14 @ 14:23:19
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0