Pink girl

Hejsan!

Hur mår alla idag? Jag mår toppen! Dock är jag lite deprimerad över vädret men man kan ju inte få allt här i världen.
Just nu har jag precis gjort mig iordning till i eftermiddag då jag ska in till stan för att ha en avskedsfika med simgänget. Paulina åker nämligen till Umeå på torsdag för att plugga. Jag åker tåg in så jag kommer in lite innan vi ska samlas så jag tänkte gå till bokia och köpa en kalender och block mm till skolan. Vi får se hur det blir med det. ;)

Ikväll kanske jag ska rida också om det inte regnar. det skulle vara roligt om det kunde bli ridning eftersom det var ett tag sen.


För övrigt kör jag på rosa idag, både naglar och tröja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0