Sommarlov

Nu kära vänner har jag tagit sommarlov!

Ska bli riktigt skönt att vara ledig några dagar nu innan jag åker på simläger och skolan börjar.

Jag ska även passa på att säga förlåt för att jag inte bloggat på 2 dagar men har verkligen inte orkat och när jag kommit hem från jobbet så har jg och familjen sett på film och sen hoppat i säng!

Ja ni, idag, vad har jag gjort idag. Jo jag har inte gjort så mycket tittat i resekataloger och tränat agility med Berra. Han var riktigt duktig faktiskt för att vara första gången! :)

Ikväll ska jag Amanda och Anna vara hos någon av oss och lyssna på alla våra CD-böcker från pollux och TL-klubben som vi var med i när vi var små. Det kommer förhoppningsvis bli kul! :D

//Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0