Solif

Hejsan!

Hoppas alla har haft en bra lucia! Det har i alla fall jag. Dagen började med att hela skolan tittade på esteternas luciatåg. Sedan hade vi julmys i klassrummen där vi fick lussekatter, festis och svara på några frågor som sedan lämnades in.

Efter det var det dags för solif finalerna, solif är skolans idrottsförening som leds av de 3:or som går idrott. De har haft en turnering nu under hösten och det var dags för finalerna idag. Volleyboll och fotboll stod på schemat men även skratt tävlingar och spex.
Bäst var när 3:orna dansade till "Sexy and I know it!". Då höll jag på att dö av skratt!

De som ville fick vara på med på solbergaklassikern i simning. Såklart var jag med och det gick hyfsat bra. Det skulle nog ha gått bättre om jag inte fick ont i armen, huvudet och magen, men det kommer fler år. ^^

Nu vill jag säga grattis till alla som orkade läsa denna långa text om min dag. ;)

//Rebecca



Gammal bild men har ingen bild från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0