Dubbeltimme!

Hello!

Idag hade vi dubbeltimme i historia, det är väl rätt okej förutom att det är de två sisat timmarna på dagen.
Vi håller på med nationalismen och massa ideoliger fattar inte så mkt men eftersom jag inte är den enda så har våran lärare förklarat alla fråger för oss. Kan säga att han fick börja om några gånger;)
Annars tycker jag historian är roligare nu än vad den var i nian, man diskuterar och går mer djupare i alla ämnen man kanske läste i nian. Fast det om nationalismen och det läste jag inte i nian och det är glad för!! :D

Jag hoppas vi läser mkt om andra världskriget för det tycket jag är viktigt och roligt även den ryska tsar familjen. Är nog lite av en historia nörd, eller? ;P
Tycker ni att ngn del av historien har det där lilla extra?



// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0