Första dan avklarad:D

Hello!
Första dan är då avklarad:D Känns riktigt bra faktiskt har fått med sig ett hemprov i matten som ska vara klart nästa vecka det 'är väl det enda som gjorde att dagen brast lite men annars är det väl bra, eller?

Jo, kanske ska berätta om våra franska lektioner vi hade en idag sista timmen. Kan säga att det inte är ngt man ser fram emot. Våran lärare är väldigt virrig eller hur man nu ska beskriva honom, tror inte ens att han vet vad han babblar om på lektionerna. Det är tur att Rebecca läser franska så hon kan hjälpa mig med mina läxor då det är mkt repetition från nian;P Kunde faktiskt en hel del när jag slutade nian men det försvann när jag började ettan och det blir inte bättre av lärarn inte lär ut så iaf jag inte fattar, men kan säga att jag inte är den enda;)
Så tack Rebecca för att du kan din franska väl så du kan hjälpa mig;) TÁCK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0