Mitt år 2010

Januari:



Blev helt beroende av Justin Bieber.

Februari:



Gjorde o´boy.

Centralshow repen var även i full gång!

Mars:



Jag fyllde 15 år och förövrigt såg jag ut såhär.

April:



I April var det Centralshow! Andra året för mig och minst lika roligt!



Spelade piano och dansade på centralshow.




Åkte till Sälen med Amanda med min och hennes familj, verkligen jätteroligt!



Började fota lite smått...

Under April träffade jag även Kamil första gången ångrar verkligen inte att jag gjorde det!

Maj:



Började sola och gjorde läxorna ute.




Fotade med Anna i solnedgången.



Fotade Berra ännu mer.

Mer kommer senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0