Springa!

Nu mina kära vänner har jag varit ute och sprungit/gått.
Jag har hittat en bra sida där man kan komma igång med löpningen på 10 veckor. Eftersom jag redan är ganska tränad men är jättedålig på att springa passar nog det här mig. Fast jag kände att det skulle bli lite för lätt att börja på vecka 1 så jag började på vecka 5. Jag tror faktiskt det passade mig ganska bra. :)

Passet för mig idag såg ut så här:

3 min raskgång
5 min jogging
3 min raskgång
4 min jogging
1 min raskgång

Totlt 16 minuter.

Ni hittar hela programmet här: http://iform.se/traning/traningsprogram/lopprogram-spring-5-km


//Rebecca



Nyduschad och fräsch igen. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0