Utekväll!!

Hello!
Efter mycket slit på jobbet så är jag äntligen hemma:) Men ingen vila här inte för måste börja göra mig iordnog inför kvällen. Ska ut och äta med basketlaget. det blir lite av en avskedsmiddag för våra tränare och en påbörjan in för en ny säsong:) Så det ska bli kul att få träffa alla och bara umgås!
Så det är bara att sätta igång med fixandet;)

Vill också även säga att jag inte gillade Black Swan så mkt:( Jag vet inte riktigt varför för det var inte så att det var dåliga skådespleare utan tvärtom Natalie Portman gjorde ett kanon bra jobb som Nina i filmen. Handlingen var inte heller dålig utan det var någort som gjorde att den inte var bra, ska försöka klura ut vad det var.

Ha det bra
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0