:D

Hello!

Det har hänt en del sen jag skrev sist. Har fyllt år, midsommar och det har gått ngn vecka på sommar lovet:)
Iaf så hade jag en grymt bra dag när jag fyllde år med många presenter och alla mina nära och kära närvarande:D Fick mest pengar och lite smått och gått. Mycket rosa små prylar belev det;) (paraply och solglsögon fodral bla)

Midsommar firades i sommarstugan med alla grannar osv. Kan säga att det blev den bästa midsommaren på länge:D

Ikväll ska jag till Rebecca och umgås med henne eftersom det var ett tag nu pga hennes jobb. men men det kommer bli bra ändå:D

Bye bye

//Amanda

Kommentarer
Postat av: Hugodagny

I like your website alot...its lots of fun...

2011-11-23 @ 06:54:49
URL: http://hugodagny.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0