Egen lägenhet

Hejsan!

Hur har er tisdag varit. Min har varit sådär fick ingen luch eftersom jag var hos tandläkaren så jag fick ont i magen men nu mår jag bättre. :)
Efter skolan gick jag, Erika och Stina till pizzeria Charlie för att äta en hamburgetallrik. Erika hade kuponger så hon  bjöd oss på dem. Inte helt fel. ^^ Efter det gick jag och Erika till hennes lägenhet för att skriva på vår idrottsuppsats. 

När jag var i Erikas fina lägenhet så blev jag så otroligt sugen på att ha en egen också. Jag vet att det är ganska onödigt eftersom jag endast bor 1.5 mil ifrån skolan. Så lägenhet för min del får nog vänta ett tag. :P

//Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0