Sakna

Hejsan!

Nu är jag tillbaka för stunden jag har saknat att blogga men jag har så sjukt mycket i skolan nu! Fysikprov på tisdag och engelskaprov på onsdag + svenska och franska läxor (får säkert fler läxor under veckans gång). Jag fötstår inte hur jag ska hinna med allt!? Fysiken ligger för tillfället högst upp på prioriteringslistan, det är så svårt!

Idag har jag i alla fall tagit en paus från pluggandet och gick på "mârten" som är en marknad med tivoli här i värmland en gång per år. Riktigt roligt och väligt mycket folk. På kvällen brukar alla även gå ut fast igår stannade jag hemma. Idag var jag, Amanda och Anna ute lite men det var så otroligt tråkigt eftersom vi var inne så tidigt.

Nu ska jag titta på modelljakten och ladda upp för att träna imorgon. ^^

Föresten vill jag säga grattis till alla som orkade läsa!

//Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0