Sköna söndag

Hej!


Alla säger att de hatar söndagar men det gör faktiskt inte jag. Det är söndagar jag har tid för mina vänner och söndagar jag är på simhallen med mina underbara kompisar där. Visst söndagsångesten kan komma fram men veckorna är ju inte så långa. ;)

Idag har jag i alla fall varit i simhallen och tränat mina barn och gymmat. Direkt när jag kom hem satte jag mig med fysiken och satt med den ända till klockan 5 ungefär, d.v.s. ca. 3 timmar plus ett mat avbrott. Men det börjar lossna för mig nu så jag grejar nog detta provet. ^^
Efter all fysik cyklade jag i regnet till Amanda. :)

En skön söndag alltså. ^^

//Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0