Too late

Nu har jag försovit mig för första gången på hur länge som helst! Men den här gången tog nog priset av alla gånger, jag vaknade hela 2.5 timmar försent! Vaken mamma eller pappa hade väckt mig. Pappa trodde att mamma skulle väcka mig och mamma kom (sorligt nog) inte ihåg mig... :(
Jag kom i alla fall in till skolan 9.30 och läraren som hade den lektionen kom aldrig så det var väl tur. Jag missade ju tyvärr kemin men det är ju inget att göra åt.

Annars då? Ja, imorgon har vi matteprov och jag har inte pluggat särskilt mycket men får hoppas det går bra ändå. Nu är det ju ändå ingen idé att plugga så jag har lärt mig en läxa till nästa gång i alla fall.

//Rebecca



Panik känslan jag hade imorse och även lite nu visar jag med denna bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0