7 mil på cykel

Hejsan!

Jag ser inte fram emot morgondagen då jag måste sitta på hårda trästolar hela dagen efter denna "cykelturen". Varför har jag då cyklat 7 mil? Jo på vår skola har vi något som kallas solberga klassikern. Det är friluftsdagar som man på hösten cyklar 7 mil, vid lucia simmar man 2 km, på vintern åker man skidor x antal km och på våren springer man x antal km.
Så idag var alltså cyklingen. Just nu tror jag att jag aldrig mer kommer vara med på cyklingen, jag kör bara på simningen jag. ;) Jag är ju trots allt simmare. Längdskidor kan jag ju glömma eftersom jag inte åkt det på cirka 4 eller 5 år och springa är jag kass på.

Men nu har jag varit hemma ett tag och sovit, duschat och druckit smaskis. :)

//Rebecca



Ni ser väl på mig att jag är trött?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0