Blåsigt

Hejsan!

Tisdag idag då. Inte gjort så mycket idag utom skolan och läxor som för övrigt hör till skolan...
Mer idag ska jag nog inte göra. Jag ska nog inte träna (lite lat men la mig i soffan och insåg hur skönt det var att ligga still...)

Just det jag kanske har något intressant att berätta (om någon skulle ha vädigt tråkigt) Jag glömde mitt busskort hemma idag så jag fick ringa till pappa och åka med honom hem. jag skulle nog ha fått åka med bussen men vågade inte fråga haha. :P

Blåsigt är det också. Det tycket inte jag är roligt eftersom frisyren förstörs....

//Rebecca




Jag tänkte lägga upp en fin bild lånad från Annas facebook från typ 7:an, men det funkade inte så det fick bli en webcam bild. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0