Clean as it never have been

Hejhej!


Hur är det denna lördag? Jag mår toppen. :) Just nu sitter jag inte gör någonting men förut städade jag faktiskt mitt rum. det var väldigt nödvändigt måste jag säga. Tror det aldrig har varit såhär rent i mitt rum förut och det är på grund av Eric Saade som jag lyssnade på när jag städade, haha. :)  

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag och Amanda skulle ut och fota igår men det ska tydligen spöregna då så det kanske blir idag istället vi får se. Annars kanske jag tar en liten fotorunda själv istället. ^^

//Rebecca


Kommentarer
Postat av: Soffi

SV: Tack så mycket! :)

2011-09-18 @ 11:49:47
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0