Snart i ett annat land

Hejsan!

Första dagen i skolan avklarad efter ett underbart lov. Dags att komma tillbaka till rutiner och vardag i någon vecka, för snart är det inte länge kvar till Gelnhausen i Tysklad! Jag längtar så otroligt mycket, min tysk verkar ha planerat jätte mycket kul. Men innan jag får ha roligt i Tyskland väntar det nationella provet i svenska. Hoppas allt går bra. Det är det muntliga som jag är mest nervös för, men jag har i alla fall fått ihop en hel powerpoint och det enda som är kvar är animeringar och träning.  

//Rebecca


Kommentarer
Postat av: Enmy

sv;

Jag mår också bara bra ^^ Haft en bra dag? :D

2012-04-17 @ 00:29:12
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0