Mitt 2012 del 1

Januari:
 
 
Spenderade de sista dagarna i Florida innan det var dags att åka hem. 
 
Februari:
 
 
Grillade korv ute med familjen.
 
 
Fotade Tessie och några frusna blommor.
 
Mars:
 
 
Jag fyllde 17 år.
 
 
Det började bli varmare och vi lekte ute med hundarna.
 
April:
 
 
Vi började så blommor inför sommaren och göra fint i trädgården.
 
Maj:
 
 
Blommorna började slå ut.
 
 
Jag tog bilder i kvällssolen.
 
 
Amandas lillasyster Andrea tog konfirmation.
 
 
Jag var med i ett utbyte och åkte därför ner till Tyskland i en vecka och bodde i en tysk familj.
 
 
Äppelträden blommade.
 
Juni:
 
 
Skolan slutade och jag och Anna firade det med en fotodag. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Sv; Hihi äsch ;)

2012-12-30 @ 17:34:54
URL: http://nattstad.se/emmyellesjo
Postat av: ▲ Lina | fotoblogg ▲

Fina bilder!
SV: Hihi, det var så lite. Ni följer ju mig så det är ju det minsta jag kan göra :)

2012-12-30 @ 17:42:44
URL: http://linaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0