Mitt 2012 del 2

Juli:
 
 
Hela familjen var på Östkusten och hälsade på min faster. 
 
 
Jag var funktionär på SM i triathlon.
 
Augusti:
 
 
Jag var på Arvika Hamnfest och det var nog den roligaste helgen i mitt liv.
 
 
Hade en fotodag med Anna igen.
 
September:
 
 
Tog emot besök från "min" tysk.
 
 
Var på Årjängs mârten.
 
 
Fotade i dimman.
 
 
Hälsade på Amandas underbara kattunge.
 
Oktober:
 
 
Tog bilder i motljus.
 
 
Jag läste Fifty Shades of Grey. Den boken som alla kändisar har läst.
 
November:
 
 
♥ Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
♥ Dag 2 – Min familj.
♥ Dag 3 – Såhär såg förra året ut
♥ Dag 4 – Om jag vann en miljon skulle jag
♥ Dag 5 – I min väska
♥ Dag 6 – Den bästa tiden på året är
♥ Dag 7 – Det vackraste jag vet är
♥ Dag 8 – Mitt senaste köp
♥ Dag 9 – 10 saker ni inte visste om mig
♥ Dag 10 – Mina favoritskor
♥ Dag 11 – Vad jag åt idag.
♥ Dag 12 – Det här faller jag för
♥ Dag 13 – Mitt livsmål är
♥ Dag 14 – Det här hade jag på mig idag
♥ Dag 15 – Mina favoritserier är
♥ Dag 16 – Bild på mig och min bästa vän.
♥ Dag 17 – Det här är mitt favoritplagg
♥ Dag 18 –  Mitt favoritminne.
♥ Dag 19 – Kyssar är
♥ Dag 20 – Det här upprör mig.
 
Började med en blogglista.
 
 
Jag var på midnattsvisningen av Breaking dawn part 2.
 
 
Jag var på en julmarknad.
 
December:
 
 
Jag var väldigt stressad inför alla prov vi hade de sista veckorna så jag tog en bloggpaus i någon vecka.
 
 
Fick ett välförtjänt jullov efter allt slit.
 
 
Bakade julgodis.
 
 
Firade jul med familjen.
 
 
Mest sett på the big bang theory på jullovet. 
 
 
Jag var på mellandagsrean och shoppade lite. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0