Första dagen hemma

Hejsan!

Igår blev det inte mycket till dag. Jag var så sjukt trött så jag sov under vampire diaries (hur kan man göra det liksom?!?!?) därför gick jag och la mig direkt efter.
Idag sov jag till 11.15 ungefär då pappa kom och väckte mig. Jag sov alltså i 14 timmar!! Men idag är jag i alla fall mycket piggare.

Amanda kom hit idag också. Jag har saknat henne sjukt mycket!! Vi hade vår egna lilla julafton när vi gav varandra julklappar, eftersom inte jag var hemma under jul. Båda gav parfymer till varandra... menas det att vi känner varandra väldigt bra eller har vi bara dålig fantasi?

//Rebecca



En bild ifrån Florida som får representera julafton. Bilden är tagen med min iPhone därför är det så dålig kvalite på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0