Jobbigt

Hejhej!

Varit med Amanda idag igen. Gick till henne vid halv 12, på vägen dit trodde jag att jag skulle dö eftersom det var så kallt! Nu är jag ju van med 20 grader och stårlande sol.
Jag hade som vanlig kul med Amanda. Vi tittade bland annat på Victoria secret showen och åt glass samtidigt, kanske inte världens bästa komination. ^^

Nu har jag precis kommit hem från min första simträning på ungefär 3 veckor. Det var sjukt jobbigt och nästan omöjligt att hänga med de andra en längre bit.
Jag får hoppas jag får tillbaka konditionen snart! :)

//Rebecca


Kommentarer
Postat av: Soffi

SV: Tack så mycket! :D

2012-01-09 @ 22:24:27
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0