Övernattning

Från igår till idag hade jag och några kompisar ur klassen plus några fler övernattning i Erikas lägenhet. Det var riktigt roligt! Dock har jag väldigt ont i huvudet fast vi sov mer än vad vi brukar göra. Antagligen så låg jag väldigt konstigt.
 
Jag gick i alla fall till Erika direkt efter jobbet och bytte om från jobbkläderna till vanliga kläder. De andra var under tiden och handlade. Vi gjorde lasagne, chokladmosse och kladdkaka plus att vi åt en massa godis. Till frukost idag åt vi på Mcdonald's, nej vi är inte allt tjocka. ;)
 
Vi var även ute och gick lite igår kväll. Det slutade med att vi hamnade i lekparken...
 
//Rebecca
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0