Onsdag

Hejsan!

Filmen igår var jättebra! Den rekomenderas verligen.

Idag har jag inte gjort så jättemycket, vi hade sovmorgon till 10.15 då vi fick reda på ett prov vi gjorde förra veckan och sen hade jag lite franska. Sista franskan jag kommer läsa på gymnasiet, it feels good! Jag är så trött på franska och den läraren vi har. Men nog om det, efter franskan gick jag med Petra till hennes lägenhet tillsammans med Thyle. Där fick jag i mig lite mat och vi spelade kort.

Imorgon är det skolavslutning och det är blandade känslor om det måste jag säga. Jag kommer sakna all så mycket men ändå kommer det bli skönt med sommarlov.

//Rebecca



En bild ur arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0