Packar

Just nu packar jag ihop mina saker igen. Väldigt tråkigt, det är så bra här nere i Tyskland. Jag skulle gärna ha stannat en vecka till. Men ändå ska det bli skönt att komma hem igen. Jag saknar såklart alla där hemma otroligt mycket!

Idag var vi med våra tyskar i skolan. Min tysk hade sovmorgon och ett prov. Så första lektionen började halv 10 och då var det 2 timmar tyska. Efter det hade min tysk prov så en annan tysk som redan slutat tog med mig och några fler som också inte hade något att göra, till ett café som heter Merlin. Där satt vi tills våra tyskar var klara med provet.

Snart ska jag med och kolla på en danslektion och efter det ska vi ha grillfest. Helt okej sista dag i Tyskland om ni frågar mig.

//Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0