Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

1. Jag bor i en liten ort utanför en större stad och kan inte bestämma vad som är bäst storstan eller landet. 
 
2. Min stora dröm är att få flytta till USA eller i alla fall bo där ett litet tag.
 
3. Därför vill jag ta ett sabbatsår efter gymnaset och åka till USA som au pair.
 
4. Jag är nästan aldrig ute på helgerna, sitter hellre hemma i soffan och kollar på film. Det kanske blir mer party när jag fyllt 18, vi får se. 
 
5. Min bästa kompis är ett år äldre än mig och sista året i skolan kommer bli ett helvete utan henne på bussen.
 
6. Jag längtar för första gången på många år efter snö så här långt innan jul.
 
7. Jag längtar väldigt mycket till advent och jul i allmänhet. 
 
8. Innan jag dör ska jag ha varit i New York ,Los Angeles, Australien, Grekland och Italien.
 
9. Jag har tävlingssimmat i ca. 8 år och ridit i ca 9 år. 
 
10. Jag gillar inte att tävla inom ridning. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0