Dag 2 – Min familj

 
Min familj är en helt vanlig "Svensson" familj. Mamma, Pappa, lillebror och jag. 
 
Pappa: Är väldigt intresserad av teknik, allt från telefoner till datorer. Ni kan tänka er pappan i telenor reklamen.... så är min pappa ibland.
 
Mamma: Min mamma är en sån mamma som aldrig svarar på SMS eller när man ringer, därför ringer man alltid till pappa.... Men jag tycker om dig ändå mamma. 
 
Johannes: Min lillebror Johannes är en riktig gamer. Spelar han inte något datorspel tittar han på youtube när andra spelar olika spel. Det kanske finns något roligt i det vad vet jag? 
 
Berra: Jag har också en underbart gosig hund som heter Berra. Han är familjens korkskalle men alla älskar honom ändå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0