Dag 3 – Såhär såg förra året ut

Förra året 2011 var ett tag sen nu. Jag gick i alla fall i 9:an med den då varande "bästa klassen 9E" själv tycker jag min klass nu på gymnasiet är mycket bättre, sorry guys!
 
På sportlovet 2011 var min familj och Amandas familj i Trysil för att åka skidor och när vi var där fyllde jag även år och fick min älskade dator. 
 
Innan skolavslutningen hade vi en liten bal i skolmatsalen och det var jättekul!
 
 
Under sommaren jobbade jag på mitt första och enda jobb på McDonald´s och jag var även med Amandas familj till Göteborg.
Under sommaren tog jag även fina bilder i solnedgången med Anna.
 
 
Hösten kom och jag började mitt första år på gymnasiet med en underbar klass. 
 
Några dagar innan jul åkte jag och familjen till Florida där vi firade jul och nyår. 
 
 
 
Det var mitt 2011 i en snabbspolning, hoppas ni gillade det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0