Dag 9 – 10 saker ni inte visste om mig

1. Jag tycker om att ha banan på pizza.
 
2. Jag har aldrig tyckt om coca cola eller någon annan cola liknande dricka som pepsi.
 
3. Jag älskar klackskor men vågar aldrig använda det dels för att jag redan tycker att jag är väldigt lång och att jag är rädd för att få ont i fötterna, vilket jag också får...
 
4. Jag är inprincip godisberoende. 
 
5. Jag är egenltigen väldigt lat, men har ändå simmat 3 ggr i veckan fram till nu i höst. 
 
6. Jag är inte särskilt allmänbildad
 
7. Ibland säger jag "blonda saker" och pappa frågar då alltid om jag verkligen är brunett och inte blond. 
 
8. Jag har varit en äkta Blieber och spammade, för ungefär 2 år sen, Justin Bieber på twitter.
 
9. Jag gillar fortfarande Justin Biebers musik.
 
10. Jag har en väldigt bred musiksmak och lyssnar därmed på det mesta. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: alice (fotograf i skåne)

vill du blir årets blogg på www.ialicekamera.blogg.se ? vill du ha en länk i min meny fram till nästa år?ett eget inlägg på min blogg med text,bilder och länkar till din blogg?och dessutom få fler läsare? klicka dig in till mig och läs mer, det enda som behövs är en kommentar!

2012-11-18 @ 17:37:56
URL: http://ialicekamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0