Tysk på besök

På fredags kvällen var vi på Viksholmsfestivalen och kollade lite. Inte riktigt min musiksmak men de var ändå väldigt duktiga på att spela.
 


Vi åkte till Karlstad och besökte Mariebergsskogen. Där hälsade vi bland annat på djuren och åkte båtbuss in till centrum.
 


På lördagskvällen hade vi kräftskiva hemma hos mig och det blev även lite monopol spel.
 
Vi hade femkamp och mountain bike cykling på ingestrand. I femkampen ingick bland annat aatt skjuta med blåsrör.
 



Sista kvällen hade vi en grillfest hos Cecilia då vi även utklassade tyskarn i kubb. ^^
 
Om ni någon gång får chansen att delta i något liknade som jag har varit med i nu tycker jag ni ska ta den chansen. Det är verkligen det roligaste man kan göra. YOLO!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0