Save the world it's the only planet with chocolate

Uppdateringen har varit lite dålig de senaste dagarna, men jar har haft ganska mycket att göra i skolan. Vi har massa svenska uppgifter, kemi och matte som jag för tillfället inte förstår. Det kommer inte heller att bli bättre av att jag inte kommer vara i skolan på måndag då jag har dubbeltimme i både kemi och matte. Men det får väl gå bra antar jag. 
 
De senaste dagarna har jag varit väldigt mycket hos Erika och gjort svenska och såklart många andra saker också, som varm choklad och smothie. Jag ska nog till henne imorgon också. ^^ 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ebba | foto

SV; Tack så mycket! haha, jo det var ju -20 grader så det var väldigt kallt ;)

kramis

2013-01-19 @ 15:37:29
URL: http://eebbaaa.blogg.se
Postat av: Jennifer

nej, det är min kusin Stina;)

Svar: Jaha hon var söt i alla fall :)
Twoliepop

2013-01-19 @ 15:38:26
URL: http://jennifersblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Blogglista.se
RSS 2.0